Extreme Exorcism
Extreme Exorcism er et paranormalt platformspil, hvor alt du gør kommer tilbage for at hjemsøge dig. Tag rollen som Mae Barrons, en Extrem Exorcist med ekstreme foranstaltninger. Der anmodes om hendes overnaturlige evner, når alt er er forsøgt og det er mislykkedes alle andre at befri et hjemsøgt hus fra den uhyggelige tilstedeværelse. Konventionelle metoder slår ikke til med disse spøgelser. I stedet ankommer Mae bevæbnet med et dødbringende arsenal af spøgelses-dræbende våben, lige fra raketter til knivskarpe boomeranger. Men det er ikke dine gennemsnitlige poltergejster vi har at gøre med her. Ved afslutningen af ​​hver runde kommer et spøgelse frem, der efterligner hver eneste af dine bevægelser fra runden før. Jo længere du overlever, jo mere ekstremt bliver spillet. Kast dig ud i non-stop spøgelsesudslettelse i 10 uhyggelige områder af det hjemsøgte hus - hvert værelse præsenterer sit eget helvede. Trods vinden på balkonen og ilden i køkkenet og overlev så længe du kan. Med en djævelsk lokal multiplayer - du kan spille co-op eller deathmatch modes med op til 3 af dine venner, og med 50 unikke udfordringer bliver selv den mest dristige Extreme Exorcist sat på prøve.