Dying Light 2 Stay Human: The Walking Dead Bundle
Lad os hylde 20-året for den ikoniske serie The Walking Dead med denne specielle pakke! Personificér den ressourcerige leder Rick Grimes, eller snup et af de mest ikoniske våben i historien. Og glem ikke, selvom det er ret åbenlyst, "hvis den er død, så dræb den!”. Denne pakke indeholder: Lucille + Blueprint — dette bat er abso-...-lut dødbringende og klar til at knuse nogle inficeredes kranier. Michonne's Katana + Blueprint — Udnyt dine sværdkæmperevner, bevæbn dig selv med dette katana og de dødbringende evner, der fuldender det. Negan's Knife + Blueprint — må kun bruges, når Lucille ikke ser med. The Walking Dead Paraglider — Hvis gaderne er styret af de udøde, så er det bedst at holde sig over dem. Rick Grimes Outfit— Enhver loglydig person bør respektere denne uniform. Selv de udøde.