DOOM Slayers Collection
DOOM Slayers Collection tager spillerne med gennem mere end to årtier med tilintetgørelse af dæmoner – fra de klassiske spil, der gjorde førstepersonsskydespil populære, til seriens reboot, som fans elsker. Brug et arsenal af kraftige våben til at kæmpe dig vej gennem horder af dæmoner på Mars, på Jorden og gennem Helvede i fire kritikerroste spil: DOOM, DOOM II, DOOM 3 og DOOM (2016), der blev kåret som årets actionspil i 2016. Få endnu mere ud af DOOM Slayers Collection ved at melde dig ind i Slayers Club, som er den officielle DOOM-fanklub. Når du er blevet medlem, skal du bare logge på DOOM, DOOM II og DOOM 3 via din Bethesda.net-konto, og så kan du låse op for unikke spiller-skins i DOOM Eternal, som ifølge GameRevolution er "et af de bedste førstepersonsskydespil nogensinde".