DOOM Eternal: Year One Pass (Add On)
Du reddede menneskeheden fra udslettelse, men det havde sin pris. Med Kahn Maykrs død blev der skabt en magtubalance i universet, der truer altings eksistens. I DOOM Eternal: The Ancient Gods skal du forsøge at bringe orden i tingene igen. Førsteårspasset indeholder to kampagneudvidelser: The Ancient Gods, del 1 og The Ancient Gods, del 2. The Ancient Gods, del 1 Helvedes hærskarer har raseret Himlen og forsøger nu at sprede sig til andre dimensioner. Du skal kæmpe dig vej tilbage til Urdak og afgøre universets skæbne. Din mission er nu din egen. The Ancient Gods, del 2 Du afviste guderne og vækkede en ældgammel ondskab. Nu skal du samle de spredte Sentinel-styrker, belejre den sidste bastion i Helvede, gennembryde fæstningens mure og kæmpe mod selveste Mørkets fyrste. Universets sjæl hænger i en tynd tråd.