Don't Starve Together: Console Edition
Don't Starve Together: Console Edition er en selvstændig multispiller udvidelse af det ubarmhjertige overlevelsesspil Don't Starve: Giant Edition. Oplev en mystisk og uudforsket verden fuld af sære væsner, farer og overraskelser. Saml ressourcer for at skabe ting og og strukturer som passer din overlevelsesstil. Spil din vej frem mens du opklarer mysterierne i dette forunderlige land. Samarbejd med dine venner i et privat spil, eller prøv lykken med fremmede spillere online. Arbejd sammen med andre spillere for at overleve det barske miljø, eller drag ud alene. Gør hvad der skal til, men vigtigst af alt, Don't Starve.