Digerati Variety Bundle
Prøv noget helt nyt med denne fuldstændigt anderledes spiltrio fra indie-udgiverne, Digerati! Denne samling indeholder de følgende spil: Animal Super Squad: Drøn gennem en verden, som er fuld af farer og bananer, i dette fysikbaserede eventyrspil. Skab dine egne baner, del dem med fællesskabet, eller glem alt om det pjat, og bare spil andre folks kreationer. 1979 Revolution: Black Friday: Dette prisvindende, interaktive drama, som er baseret på sande historier og historiske begivenheder, handler om valg og konsekvenser – om orden og kaos. Verlet Swing: Tag fat i din gribekrog, og træd ind i de surrealistiske feberdrømme i dette udfordrende vaporwave-FPS (førstepersons-svingespil).