Digerati Horror Bundle Vol. 2
Helvedesyngel! Vanvittige mordere! Overnaturlige væsener! Denne nervepirrende gysersamling har det hele! Samlingen indeholder Demon Pit, Slayaway Camp: Butcher’s Cut og Tamashii. Demon Pit: Nedkæmp og udmanøvrér uendelige bølger af dæmoner i dette intense arkade-inspirerede arena-skydespil. Hvor længe overlever du, inden horderne af helvedesyngel flår dig i stykker og overtager din sjæl? Slayaway Camp: Butcher’s Cut: Et voldsomt hovedbrudsspil og en dystert komisk hyldest til 80'ernes gyserfilm, hvor du spiller som den hævntørstige Skullface. Tamashii: I en forvrænget verden inspireret af obskure japanske spil fra de senere 80'ere og 90'erne giver Tamashii en skrækindjagende blanding af platformspil, hovedbrud og nervepirrende gys.