DayZ Livonia
Træd ind i Livonia. Livonia har et rigt dyreliv, samt ruiner og skjulte steder og dækker et område på 163 km2 med marker og skove i et mystisk landskab - en ny, unik oplevelse, der vil appellere til både nye spillere og DayZ-veteraner. Udforsk landet. Et spændende udvalg af uopdagede steder venter de modige og eventyrlystne. Udforsk skumle sumpe, forladte jagthytter, savværker og ryddede områder samt massive stenbrud, der stadig indeholder efterladte sprængstoffer. Følg bjørnen. Livoniasfødevareforsyning er knap, så hvis du vil overleve, skal du lære at jage, fiske og samle i den nådesløse vildmark. Heldigvis ser landet ud til at være mere levende nu, end det på noget tidspunkt var før apokalypsen. Udforsk historien. Drag mod syd og find den skjulte indgang, der fører til et mystisk underjordisk kompleks. Sørg for, at du er sammen med en ven, mens du leder efter vejen ind, og glem ikke at medbringe nogle forsyninger og især en lommelygte, ellers kan du fare vild i den mørke labyrint af korridorer, der venter de, der træder indenfor.