Crossout – Ronin (Lite edition)
– Unik pansret bil: "Ronin" (Lite edition); – Nyt nærkampsvåben, der kan aktiveres: "Tachi" (2 stk.); – Ny kabine: "Kensei"; – Bevægelsesdele: "Racing wheel" (4 stk.); – Hardware: usynlighedsmodul "Chameleon"; – Malerbøtte: "Bluish smoke"; – Tidlig adgang til nye strukturelle dele; – Maks. antal dele øget til 60. "Våben og rustning er blot redskaber. En krigers sande styrke kommer fra hans sjæl. Kun streng disciplin, vedvarende træning og urokkelig vilje kan ødelægge fjenden, selv før han indser, at han har tabt." – Mester Miyamoto. Den unikke pansrede bil præsenteret i pakken er kendt for dens perfekte balance mellem våben, kombination af moduler og hastighed i kamp. For at sætte bilen i garagen skal du gå til fanen "Pakker", vælge den ønskede pansrede bil og klikke på knappen "Saml". Når du køber denne pakke, sættes antallet af dele, der kan bruges til at bygge et køretøj op til 60. Bemærk! Overfyldt lager er mulig under visse forhold. At købe pakken giver også tidlig adgang til flere strukturelle dele. Nogle dele er unikke og kan kun eksistere i et enkelt eksemplar. Malerbøtter giver dig mulighed for at gøre din pansrede bil anderledes end de andre.