Crossout – Ronin (Deluxe edition)
– Unik pansret bil: "Ronin" (Deluxe edition); – Nyt nærkampsvåben, der kan aktiveres: "Tachi" (2 stk.); – Ny kabine: "Kensei"; – Bevægelsesdele: "Hermit" (4 stk.); – Hardware: motor "Cheetah", usynlighedsmodul "Chameleon", generator "Ampere"; – Unik malerbøtte: "Legend of Ronin"; – Portræt: "Master Miyamoto"; – Baggrund og logo til profilpersonalisering; – Et sæt unikke klistermærker; – Tidlig adgang til nye strukturelle dele; – 4000 mønter i spillet; – Maks. antal dele øget til 70. "Våben og rustning er blot redskaber. En krigers sande styrke kommer fra hans sjæl. Kun streng disciplin, vedvarende træning og urokkelig vilje kan ødelægge fjenden, selv før han indser, at han har tabt." – Mester Miyamoto. Den unikke pansrede bil præsenteret i pakken er kendt for dens perfekte balance mellem våben, kombination af moduler og hastighed i kamp. For at sætte bilen i garagen skal du gå til fanen "Pakker", vælge den ønskede pansrede bil og klikke på knappen "Saml". Når du køber denne pakke, sættes antallet af dele, der kan bruges til at bygge et køretøj op til 70. Bemærk! Overfyldt lager er mulig under visse forhold. At købe pakken giver også tidlig adgang til flere strukturelle dele. Nogle dele er unikke og kan kun eksistere i et enkelt eksemplar. Malerbøtter giver dig mulighed for at gøre din pansrede bil anderledes end de andre. Mønter – er valutaen i spillet, som på markedet bruges til at købe pansrede bildele fra andre overlevende og til at betale for leje af arbejdsbænke til montering af dele. Bemærk! Ved køb af flere pakker, stabler de erhvervede mønter sig op!