Crossout – Eater of souls
– Unik pansret bil: "Dalens organisator"; – Nyt våben af episk sjældenhed: "Varun"; – Nyt forhjul: "Sabbath" (4 stk.); – Unikt karakterportræt: "Alva"; – Unik malerbøtte; – 1500 mønter i spillet. Derudover modtageren spilleren: – Adgang til nye strukturelle dele; – Maks. antal dele øget til 55. Dommerens datter har været tiltrukket af det overjordiske, siden hun var barn, men hendes far lærte hende kun at køre og skyde i håb om at gøre Alva til sin bodyguard i fremtiden. Brandstifterne tilbød et kompromis: De anerkendte pigens potentiale og tog hende med sig for fortsat at nære ikke bare hendes grusomhed, men også give hende okkult viden. Men shamanerne forviste snart den unge heks på grund af hendes anderledes syn på deres ideologi: Hvor ild var det vigtigste element for dem, fik Alva sin styrke fra døden. Hun troede på, at hvis man dræbte en mand i en fair kamp, kunne man tage den dræbtes kræfter. I årevis vandrede Alva rundt i skovene, kommunikerede med ånder og ledte efter sin skæbne, indtil hun endelig faldt over et pansret køretøj i en grotte i sumpen. Den unge kvinde besluttede sig for at køretøjet var beboet af en ældgammel ravneånd ved navn Kutkh, som skulle absorbere sjæle for at leve. Heksen kunne starte bilen og vende tilbage til sin far, som med det samme tilbød Alva at blive hans bodyguard. Det ville være en fordel for alle: Der var ofte mordforsøg på Petrolium, og med sit pansrede køretøj var Alva opsat på at dræbe. Den unikke pansrede bil præsenteret i pakken er kendt for dens perfekte balance mellem våben, kombination af moduler og hastighed i kamp. For at sætte bilen i garagen skal du gå til fanen "Pakker", vælge den ønskede pansrede bil og klikke på knappen "Saml". Når du køber denne pakke, sættes antallet af dele, der kan bruges til at bygge et køretøj op til 55. Bemærk! Overfyldt lager er mulig under visse forhold. At købe pakken giver også tidlig adgang til flere strukturelle dele. Nogle dele er unikke og kan kun eksistere i et enkelt eksemplar. Unikke portrætter giver en glimrende mulighed for at skille sig ud blandt de overlevende. Malerbøtter giver dig mulighed for at gøre din pansrede bil anderledes end de andre. Mønter – er valutaen i spillet, som på markedet bruges til at købe pansrede bildele fra andre overlevende og til at betale for leje af arbejdsbænke til montering af dele. Bemærk! Ved køb af flere pakker, stabler de erhvervede mønter sig op!