Cities: Skylines - Radio Station Pack 3 (Win 10)
I Cities: Skylines – Radio Station Pack 3 kan du tune ind til sangene på Deep Focus Radio og Campus Rock Radio. Bliv opslugt af spillet med ambient og lo-fi-musik på Deep Focus Radio eller skift kanal til Campus Rock Radio for at lytte til melodier i et højere tempo, som det sig hør og bør i en universitetsby. Cities: Skylines – Deep Focus Radio For at sikre en afslappende byggesession, skal du skrue op for Deep Focus Radio med dens rolige, ambiente toner. Nyd et udvalg af ambient og lo-fi-musik præsenteret af DJ "Deep Thought". Denne kanal tilbyder dig 16 unikke numre, som kan hjælpe dig med at holde fokus på det allermest væsentlige: den perfekte infrastruktur. Cities: Skylines – Campus Rock Radio Genoplev dit år som russer med et udvalg af college rock, teenpop, happy punk og power chord-musik. Lad DJ "Claude Couture" undervise dig i god musiksmag med 16 unikke sange!