Cities: Skylines - Content Creator Pack: European Suburbia
European Suburbia, den nyeste indholdsskaber-temapakke til Cities: Skylines giver den europæiske forstadsfantasi til by-byggere over hele jorden. Som spiller kan du udvide din by med 80 nye, specielle boliger og rekvisitter lige fra modder Samantha "Avanya" Woods, inspireret af europæiske byer som fx byer i England, Tyskland, Sverige, Danmark og Holland!