Beowulf
Beowulf indtager ringen!Løst baseret på det episke digt af samme navn er Beowulf en bryder, der vender tilbage efter en lang pause. Bogstavelig talt bevæbnet med Grendels afhuggede arm og hans klapstol, The Hurting, kæmper Beowulf for at genoprette sit falmede renommé.Takket være den utrolige støtte fra Skullgirls fans er Beowulf den fjerde af fem ekstra karakterer, finansieret af Lab Zeros Indiegogo kampagne, der bliver tilføjet til Skullgirls Encore. Beowulf byder på et repertoire af ekstreme brydetag, et enestående medrivende kampsystem og den samme vidunderlige levende animation og fantastiske gameplay, som man forventer fra Skullgirls og Lab Zero Games!