Batman - The Telltale Series - Episode 5: City of Light
Lederen af Arkhams Børn forbereder sig på at fuldbyrde den sidste del af sin plan om at ødelægge Wayne-familienavnet, og de folk, som er tættest på dig, er i fare. Kan Batmans ultimative hemmelighed bevares - hans identitet - når den forårsager kaos og død i Gotham? Både byens og Wayne-familiens skæbne afgøres af dine valg. Hvad vil du gøre? Hvor langt vil du gå? Hvilken maske vil du bære? 5. episode ud af en spilserie i fem dele. Køb af dette ekstraindhold forudsætter Batman: The Telltale Series – Episode 1.