Altered Premium Pack
Når man står foran en nedstigning til et djævelsk sted, må man som Adventurer være forberedt. Kan man være bedre forberedt end at have mere plads til bytte? Altered Premium-pakken giver flere muligheder for lagerplads, sammen med en ingame-titel, der for nylig blev introduceret med denne pakke. Pakken indeholder følgende genstande: 1 42-slot bag 8 Shared Bank Slots* 16 Bank Slots Titel: The Altered Ved køb af pakken får du med det samme 200 ZEN. ZEN-valutaen kan bruges til en hvilken som helst af karaktererne på din konto. Pakkeindholdet kan kun hentes til én karakter pr. konto. *En konto kan højst have 88 Shared Bank Slots. Hvis en konto allerede har nået maksimum, gives der ingen Shared Bank Slots ved åbning af pakken. Du kan indsamle disse genstande i Reward Claims Agent i Protector's Enclave eller ved at bruge ""Claim Rewards"" -knappen på landingssiden, efter du har gennemført tutorial.