Alone in the Dark - Vintage Horror Filter Pack
Forstærk din oplevelse med filtre, der fører dig gennem hele horrorhistorien. Her er alt fra gammeldags sepiatoner og et lavopløseligt pixeleret drømmelandskab til en melankolsk film noir-æstetik, som vil få alle fans til at føle sig hjemme i Derceto.