Advanced Supply Drop
Denne pakke indeholder 28 Advanced Supply Drops: En pakke med 20 og 8 bonus-drops, så du i alt får 84 forskellige genstande!Hvert Advanced Supply Drop indeholder tre genstande, som både kan være våben eller udstyr, hvoraf noget vil være eksklusivt. Mindst én genstand er et våben og mindst én genstand vil være "professional" eller bedre. Genstandene i en Advanced Supply Drop-pakke er ikke de samme som de andre drops i samme pakke.BEMÆRK: GENSTANDE I ADVANCED SUPPLY DROPS KAN VÆRE IDENTISKE MED VÅBEN ELLER UDSTYR, SOM DU ALLEREDE EJER, OG KAN VÆRE GENSTANDE MED NIVEAUBEGRÆNSNINGER. ALLE GENSTANDE KAN INDLØSES FOR XP. INKLUDERER IKKE RAPID SUPPLY- ELLER ORBITAL CARE PACKAGE-FORSTÆRKNINGER.