1100 Currency Pack
Denne pakke indeholder 1.100 (1.000 + 100 i bonus) spilvaluta. Brug spilvaluta til at skræddersy din PGA TOUR 2K21 MyPLAYER med det bedste udstyr, øg indsatsen i Skin Matches, og kør Online Societies-turneringer som en boss!