Kingdom Come: Deliverance II Gallant Huntsman's Kit
Začala lovecká sezóna… nenechte si ji ujít! Při pátrání po vrazích Jindřichových rodičů nebo při lovení zvěře prostě splynete s lesem. Postará se o to sada Gallant Huntsman's Kit. Tento lovecký oděv si nesmí nechat uniknout žádný ambiciózní stopař – ať už se rozhodnete obléct si loveckou čapku svatého Huberta, střílet na kořist z Artemidiny kuše, nebo se zahalit do proslulého elegantního Nimrodova loveckého pláště.