PlayWay S.A.محاكاة
This bundle includes: Espresso Tycoon - Create your brand, decorate your coffee shop, manage your employees and take care of your customers. Use the Coffee Editor to create unique coffee recipes, order deliveries and collect popularity points. Build an entire coffee business and complete all missions! Tank Mechanic Simulator - Renovate & build II World War tanks. Experience highly detailed & realistic simulation game. Take tanks fully apart by using different tools. Transform them from rusty and ruined to fully working. Check them on the training ground, sell or put into your own museum.