MAD 164.00+
Two puzzle adventures, two very different worlds—and twice the challenge. In Slide Viking, you sharpen your axe and glide across the grid, smashing crates and collecting treasure chests hidden throughout the kingdom. What begins as a simple journey turns into a true test of logic and planning. With infinite undos, clever layouts, and 30 handcrafted puzzles spread across the Village and the Castle, every move counts on your quest for gold. Switch from steel to skillet in Fit and Fry: Organized Chef, where the chaos of the kitchen returns with new ingredients, quirky shapes, and trickier pans. Rotate, move, and snap every piece into place to cook up wacky dishes across 40 levels full of flavor. Each puzzle gets more complex, demanding strategy and precision to make every ingredient fit just right. From sliding through medieval treasure hunts to sizzling in the kitchen, this bundle serves up two distinct puzzle experiences that are clever, satisfying, and endlessly fun.