Car Cops: Drip Patrol
مع هذا الـDLC ستفتح: - زي الدب المحشو - زي هارلي - زي فتاة البطلة الخارقة - زي ملكة الجليد - زي الخادمة - زي الطيار - زي أذني الأرنب - 5000 نقد إضافية لشراء الأثاث وجعل منزلك المكان المثالي للاسترخاء بعد يوم عمل شاق افتح 7 أزياء فريدة لشرطيك، مثالية لكل مهمة تنكرية أو لإضافة لمسة مميزة لدوريتك!