Xbox Game Studiosالحركة والمغامرة
Experience the complete story of Minecraft Dungeons from the beginning to the End. Grab the Ultimate Edition which includes the base game and all six DLCs: Jungle Awakens, Creeping Winter, Howling Peaks, Flames of the Nether, Hidden Depths, and Echoing Void–all at a lower price than purchasing the game and each DLC separately. Fight scores of mobs, explore dimension-hopping levels, and discover untold treasures as you follow the story of the Arch-Illager and the Orb of Dominance.This is your chance to pick up the complete Minecraft Dungeons experience, so pick up your copy now!