Hole io: Apocalypse DLC
مع هذا الـDLC ستفتح: - خريطة نهاية العالم - زي البانك - زي الرحّال - زي اللص - زي القنّاص - زي الغول - زي الناجي - زي Hazmat الواقي - زي المتحوّل اختر زيك الرائع، والتهم القمامة، والسيارات، وأوكار العصابات، والموتيلات، والمباني المهجورة، ومحطات الطاقة واصبح ضخماً!