PlayWay S.A. and Klabater S.A.محاكاة
This bundle includes: - Prison Simulator is first-person simulation game in which you play the role of a prison service officer a month before your desired promotion. You have to perform increasingly complex tasks in prison, balancing the administration's assessment and inmates' satisfaction. In the game, you play the role of a prison guard and it is only up to you whether you decide to obey the law or let this place and people corrupt you completely. After all, who said you had to be an exemplary ranger? Maybe you prefer to trade with prisoners, help them smuggle, and bet on the outcome of fights in prison instead? After all, everyone likes to have fun sometimes. Especially in a sad place like this, where you are also the boss. Or at least you think so. So how? Will you choose to follow the rules, intercept contraband, count prisoners, send them to work, take care of their basic needs and keep prison gangs under control? Will you go to the dark side? Whatever you decide, remember that your actions will affect both the facility itself and the inmates, and above all, the further course of your career. - Weedcraft Inc explores the business of producing, breeding and selling weed in America, delving deep into the financial, political and cultural aspects of the country's complex relationship with this troublesome and promising plant. Would-be marijuana moguls will need to prioritize resources carefully as they manage the production and distribution of their weed. Cultivate killer plants, cross-breed them to create unique strains of the devil’s lettuce, hire and manage a growing staff, and be prepared to take on the competition. As in real life, the business of bud presents plenty of opportunity along with a plethora of problems. Decide when and where to take on extra risk to maximize profit, but be careful, the cops and politicians are all working their own angles. An important, controversial topic presented in an insightful and detailed manner, Weedcraft Inc presents a challenge to those who would rule the reefer, offering a series of diverse scenarios and unique characters to work with (or around) as your budding empire grows. Whether you choose to hobnob with politicians, pay off the police, fight for medical marijuana rights or work the legal system, it’s all in the name of the sticky icky and your cutthroat corporate profits.