Dead Drop Studios LLCالحركة والمغامرة
Experience all three prequels leading up to the events of Outbreak: Shades of Horror as you fight off the undead across a classic survival horror nightmare, an on-rails shooter, and an investigative VN all taking place in the heart of Cypress Ridge. NOTE: This bundle includes the original release of Outbreak: Shades of Horror Chromatic Split as a stand-alone dedicated entry. If you're looking for Outbreak: Shades of Horror Chromatic Split Enhanced Edition, that is included inside the Outbreak: Shades of Horror product directly.