West Escape: Rancher DLC
З цим DLC ви розблокуєте: - Срібний цвях для x2 шкоди інструмента - Рідкісний дробовик - Рідкісну шляпу ранчера - Незвичайний жилет ранчера - Незвичайні штани ранчера - Незвичайні чоботи ранчера - 500 дорогоцінних каменів Готуйтесь до найвеличнішої пригоди!