Опиніться на залізниці Німеччини, коли ще й мови не було про дроти! Випробуйте легендарний BR 628.2 й курсуйте вздовж мальовничих гаїв і річок Гессена у версії Train Sim Germany з автентичним відтворенням атмосфери 1990-х на маршруті Niddertalbahn: Bad Vilbel - Stockheim для гри Train Sim World 3! Рушайте витіюватою одноколійною гілкою (Nebenbahn) у вишуканому стилі на легендарному BR 628.2. Поволі плентайтеся від станції до станції до початку 2000-х, поки не відбулися докорінні зміни оснащення та назви. Додайте наснаги з класичним дизельним складачем потягів BR 365. BR 365, що застосовувався як магістральний локомотив на маршруті Nidder Valley, пересував потяги із цукровими буряками далі до цукрового заводу Friedberg. Подорожуйте в пасажирських і вантажних потягах як пасажир або машиніст, виконуйте завдання на маршруті чи просто займіть уподобане зручне місце, щоб розглядати потяги. Зі Scenario Planner (Планувальник сценаріїв) і Livery Designer (Проєктувальник кольорів) втілюйте власне бачення та поділіться ним у Creators Club (Клуб творців).