Paper io 2: Gold Edition
Розфарбуйте мапу у свій колір, знищуйте суперників, здобувайте найбільше очок і захопіть світ Paper io. Візьміть участь у запеклій битві та станьте чемпіоном! Paper io 2: Gold Edition особливості: - 13 нових різноманітних скінів: автобус, бургер, пончик, какашка, туалет, уфо, робот, ніндзя, санта, краб, автомобіль, поліцейський автомобіль, літак - 5 нових головних уборів: widget, truck cap, шолом із рогами, яблуко зі стрілою, відьомський капелюх - 9 додаткових індивідуальних карт: автомобіль, човен, какашка, спортивний байк, круїзер, скутер, навушники, плюшевий ведмедик, корона - 10000 монет, щоб купувати покращення чи миттєво розблоковувати скін - стільки карт, скільки існує країн у світі - 14 базових скінів, які також змінюють вигляд вашої території - багатокористувацький режим до 8 гравців на одному екрані - індивідуальна гра з 45 картами різних форм - powerups, що з’являються під час гри - запальна музика - просте керування, доступне кожному - прості правила та безліч веселощів Ковзайте по білій зоні або території друзів і підключайте її до свого кольору, щоб захопити цю ділянку. Будьте уважні – коли ви виходите за межі своєї зони кольору, ваш хвіст стає вразливим, і вас можуть усунути інші гравці. Використовуйте свої стратегічні навички та powerups, щоб атакувати й заволодіти всією білою зоною, яка раніше належала іншим гравцям!