Цей артбук розписує створення гри KARMA: The Dark World, а також містить інформацію про Pollard Studio й про те, як невелика інді-команда з Китаю взяла альбом з концептуальними ескізами та створила гру. Артбук містить: - 138 сторінок; - концепт-арт і небачені раніше прототипи ескізів персонажів ігор, ворогів та середовищ; - примітки від розробників про те, як у них виникли ідеї про все у грі, і про повторюваний процес розробки; - детальний аналіз сюжету й подій, що трапляються у грі; - дизайн плакатів і продуктів, відображених у грі; - додаткові творчі зразки, що базуються на подіях гри.