Hole io: Freaks DLC
З цим DLC ви розблокуєте: - Науково-фантастичну карту - Шкіру Кайджу - Шкіру дракона - Шкіру кажана - Шкіру Каппа - Шкіра графа - Шкіра баклажана - Шкіра кіборга - Шкіра прибульця - Шкіра циклопа Обирай свою чудернацьку шкіру, їж футуристичні машини, гігантських роботів, ракети, футуристичні будівлі та ставай ВЕЛИКИМ!