Geometric Sniper Z
Зомбі-патоген зʼявився як грім серед ясного неба... Суспільство от-от буде зруйновано, а люди страждають від болю. Та все ж вони мають хоч якусь розраду: від зомбі їх захищає пильний снайпер. Грайте за цього снайпера в GSZ — стилізованій ізометричній стрілянці у 2D. Випробуйте свої сили в різних ігрових режимах, ліквідуйте зомбі різною зброєю, рятуйте й супроводжуйте вцілілих і дізнавайтеся, як розгортається сюжет. (...А якщо хочете зіграти за поганця, можете стати нульовим пацієнтом, який і став причиною епідемії!) Не баріться з рішеннями та діями, будьте кмітливими... І не забувайте перезаряджатися!