DYSMANTLE: Pets & Dungeons
Вирушайте в таємничу подорож, щоб розкрити загадку розмовляючої тваринної скульптури OSIRIS. Досліджуйте небезпечні підземелля, розкидані по всьому острову, та знаходьте різноманітних привабливих супутників у вигляді домашніх улюбленців. Зануртеся в таємниці домашніх тварин та їхнього походження, розкриваючи сховане минуле острова. "Домашні тварини та Підземелля" - це ідеальне розширення як для досвідчених ветеранів, так і для новачків, пропонуючи години дослідження, вирішення головоломок і відверті товаришування. ПРИМІТКА: Щоб розпочати лінію завдань для нового контенту, вам потрібно знайти будку для собаки.