12 Party Games Collection
Пориньте в нескінченні розваги з 12 Party Games Collection - набором захопливих ігор, які приносять миттєве задоволення будь-якій компанії. Стрибайте між улюбленими хітами: Hole io, Paper io 2, Skyline Bowling, Mob Control, Candivity, Golf Guys, Aquapark io, Ball Blast, Helix Jump, Puff Up, Pocket Minigolf і Pocket Mini Golf 2. Кожна гра пропонує свою родзинку - від швидких викликів на реакцію та аркадного хаосу до майстерної точності та чистого, задовільного ґеймплею. Грайте наодинці, щоб опанувати кожну гру, або діліться радістю з друзями у дружніх змаганнях до 4 гравців! Відкривайте улюблені ігри, встановлюйте нові рекорди та дивіться, хто домінуватиме в наступному раунді. Чи то коротка сесія, чи нічний ігровий марафон -кожен матч приносить щось нове. 12 способів грати - 12 разів більше задоволення!