SANIC TİŞÖRT
Bazen hızlı olman gerekir. Bu özel "Sanic" tişörtler yıllar önce Fuji Dagının karlı doruklarında yetişmiş liflerden adeta birer sanat eseri olarak üretilmiş ve karakterin bunların içinde muhteşem görünecek.