Kozmik Koleksiyoncu Sürümü şunları içerir: Ana oyun Shama Lama's Influencer Accelerator Program + Rewards HR Enforcer Delüks Kıyafeti Müzik albümü ve sanat kitabı Revenge of the Savage Planet, neşeli ve hiciv dolu bir aksiyon macera bilim kurgu oyunudur. Canlı uzaylı dünyalarda zıplayarak, ateş ederek ve toplayarak yeni ekipmanlar ve yükseltmeler keşfederken çeşitli gizli sırları ortaya çıkarın.