Not Not 2 - A Brain Challenge: Platinum DLC
Bu DLC ile şunların kilidini AÇMAYACAKSIN AÇMAYACAKSIN: - Karakterin için 3 benzersiz kaplama - Ortam değişikliği için 3 havalı arka plan Zeka oyunları bile biraz renk sever.