My Child Lebensborn Remastered
Lebensborn çocuklarının gerçek tarihini anlatan hikaye bazlı bu oyunda, çocuğuna yardım et. Polygon: 'My Child Lebensborn 2. dünya savaşı sonrası masumların kalbe dokunan hikayelerini anlatıyor' LevelUp: 'Yaşadığım en etkileyici oyun deneyimlerinden.' 2. Dünya Savaşı sonrası Norveç'te küçük bir Lebensborn çocuğunu evlat ediniyorsun, ama ebeveynlik çocuğun saldırgan ve nefret dolu bir toplumda büyürken oldukça zor. Lebensbornların gerçek hikayelerinden esinlenmiş bu oyunda savaşın farklı bir tarafını göreceksiniz. Düşmana olan nefretin zafer sonrası bile nasıl mağduriyet yaratabileceğini keşfedin. Onlara destek ol ve geçmişlerini keşfet. Zamanını ve kaynaklarını çocuğuna bakabilmek için dengelemen gerekiyor. Zor sorulara yanıtlar bulacaksın: Nefret, zorbalık, tarih ve suçlamanın etkilerini keşfet. Özgürlüğü kutlayan bu ülkede bir yer bulabilmeleri için Klaus/Karin'e Alman işgalinin bıraktığı mirasla yüzleşmekte yardım et. Sen bir değişim yaratabilirsin.