Gungrave G.O.R.E - O.D. Grave DLC
2004'e geri dönmek ve kendini aşırı dozda eski moda aksiyonla yüklemek ister misin? OD Grave (Aşırı Doz Grave), maceranı anıların arasında geçen bir yolculuğa dönüştürmek için arkanda.