Genshin Impact: 60 Zaman Bağı
"Genshin Impact"te bu eşyayı satın alarak 60 "Zaman Bağı" elde edebilirsin. "Zaman Bağı" ile oyundaki dükkandan bazı dekorasyonları alabilir ve oyun içindeki dilek eşyası "Gizemli Diken"i takas ederek dilek sisteminden belirli bir olasılıkla nadir dekorasyonlar elde edebilirsin.