FINAL FANTASY TACTICS - The Ivalice Chronicles Deluxe Edition
Ivalice: Two-headed Lion'ın hükmettiği ve ilahların ışığında kutsanmış bir krallık. Fifty Years' War'da Ordallia'ya yenildikten sonra kral yataklara düştü ve yalnızca iki yaşındaki oğluna tahtı bıraktı. Naiplik görevini üstlenmek üzere iki rakip dük olan Goltanna ve Larg karşı karşıya geldi. İkisinin de savaş boyunca yaptıkları onlara şan kazandırmıştı. Black Lion Goltanna ve White Lion Larg'ın kaderinde birbirleriyle savaşmak vardı ve bu savaşa War of the Lions adı verildi. - Ürün Açıklaması Deluxe Edition içerisinde şu ilave içerikler bulunur: ・ Silah: Akademy Blade (Kuşanıldığında bir birimin Speed (hız) niteliğini biraz arttırır) ・ Başlık: Akademy Beret (Kuşanıldığında Charmed (ayartılma) durumuna engel olur) ・ Savaş Giysisi: Akademy Tunic (Kuşanıldığında Shell sağlar) ・ Aksesuar: Ring of Aptitude (Kuşanıldığında kazanılan JP miktarını arttırır) ・ Tüketilebilir Eşyalar: x10 Phoenix Down ・ Ramza için Black Equipment ・ Ramza için Red Equipment *Bonusları alabilmek için internet bağlantısı gerekir. *Bonuslar yeni bir oyuna başladıktan sonra alınabilir olduklarında ana menünün "Options" bölümünden elde edilebilir. *Ramza'nın alternatif ekipman renkleri ana menünde bulunan "Units" bölümündeki durum ekranından uygulanabilir. *Bazı bonuslar oyunu oynayarak da elde edilebilir. *Bonuslar ileriki bir tarihte oyunculara dağıtılabilir veya satışa sunulabilir.