Faces of Illusion: The Twin Phantoms (Xbox Version)
Genç bir gazeteci bir tiyatroda yıldız olan Beatrice Le Brun'ın kaçırılmasına tanıklık eder. Hırslı gazeteci daha sonra kendi soruşturmasını başlatır. Görünüşe göre olayın baş şüphelisi, bir süre önce gizemli bir şekilde ortadan kaybolan dünyaca ünlü bir sihirbaz olan Charles Delacroix'dır. Gazeteci ve Beatrice'in erkek kardeşi olan genç ortağı, olayın izini sürdüklerinde, kaçırılma ve gizemli aşk hakkındaki gerçekler giderek daha fazla gün yüzüne çıkmaya başlar. Her şey sadece bir aldatmacadan mı ibaret? Yoksa olayın arkasında gerçek sihir ve saf kötülük mü yatıyor? Paris Tiyatrosu'nun derinlerinde saklanan şey ne? Kaçıranın kimliğini keşfedin ve çok geç olmadan onun planlarını bozun!