Devil Summoner Ultimate Bundle
"RAIDOU Remastered: The Mystery of the Soulless Army" oyununun ücretli ilave içeriklerinin bulunduğu paketi indirimli fiyattan satın alın. The Devil Summoner Ultimate Bundle, şunları içerir: - DLC İçerik - Kuzunoha Village Trainings (Tecrübe sınavlarına, oyun içi para birimine ve istatistik artış ödüllerine erişim sağlar) - DLC İçerik - Demons of the Aril Rift (Special Book ödüllü savaşlara erişim sağlar) - DLC İçerik - Guest Demons Pack (Shin Megami Tensei serisinden popüler iblislere erişim sağlar) - DLC İçerik - Skill Book Pack (Özel kabiliyetler sağlayan yasak kitaplar) - DLC İçerik - Survival Pack (Savaşlarda yardımcı ögeler sağlar) *Her DLC ögesine dair ayrıntılı bilgi için lütfen kendi mağaza sayfalarına başvurun. *Lütfen ayrı satılan içeriklerde bulunan ürünlerin aynısını tekrar satın almamaya özen gösterin. *Bu pakette ücretsiz ilave içerik bulunmaz. İçerikleri ayrıca indirmeniz gerekir.