City Transport Simulator: StadtRegioTram
2016 yılında hizmete giren SRT, 2018 yılından bu yana Straßenbahn Gmunden'de hizmet veriyor. Tamamen elektrikli olan bu tramvay, maksimum 70 km/s hıza çıkabilir ve 160 kişilik yolcu taşıma kapasitesine sahiptir; bu gerçekten hayranların favorisi!