City Transport Simulator: GT8N Mannheim
GT8N, alçak tabanlı bir orta bölümle donatılan ve 1990'larda sekiz akslı tramvaylara dönüştürülen GT6'nın yenilenmiş halidir. Güvenilirliğiyle takdir kazanan GT8N, Polonya’da bulunan Lodz ve Finlandiya’da bulunan Helsinki dahil olmak üzere Mannheim dışındaki birçok şehirde görülmüştür.