Asterix & Obelix Slap Them All! 2
Tokatlarla gelen çifte yardım! Asterix, Obelix ve diğer köylülerin mütevazı kırsal yaşantısı, yardım arayan Justforkix’in aniden köye gelişiyle birlikte kesintiye uğrar. Bu ziyaretçi, babası Doublehelix’in işlemediği bir hırsızlık suçu yüzünden hapis yatmakta olduğunu söyler... Romalı lejyonların değerli altın amblemi olan Lutetia Kartalı çalınmıştır ve masum bir adam bu suçu işlediği gerekçesiyle hapse atılmıştır! Asterix, Justforkix’e bu olayı araştıracağına dair söz verir ve ondan köyde güvenli bir şekilde beklemesini ister. İki Galyalı savaşçı, şehirdeki dedikodular ve dönen dolaplar hakkında bilgi almak için bir tanıdık ile konuşmak amacıyla Lutèce kasabasına giderler... Tabii ki yollarına çıkan düşmanları tokatlamadan bu uzun yolculukta aradıkları cevapları bulamayacaklar! Asterix & Obelix – Slap them all! 2, özgün bir hikâyesi olan ve tokatlarla dolu, önüne geleni pataklamalı tarzda bir oyundur. Yolculuğunuz boyunca birçok farklı yeri ziyaret edeceksiniz: puslu bir ormandaki unutulmuş harabeler, gelmiş geçmiş en büyük Roma kampı ve hatta Lutèce... Birbirinden farklı ortamlardan geçerek uzak diyarlara yapacağınız bu yolculukta, çeşitli düşmanlarla karşılaşacak ve elbette çok sayıda tokat atma şansına sahip olacaksınız! Hikâyeye hayat veren orijinal animasyonlu sahneler de bu macerada size eşlik edecek! Asterix & Obelix – Slap them all! 2, daha fazla düşman ve bölüm sonu canavarının yanı sıra çok sayıda yeni özellik ve oyun mekaniği geliştirmesiyle savaş olayını başka bir boyuta taşıyor. Asterix ve Obelix, “doldurabildikleri” benzersiz hareketler ve hem daha dinamik hem de daha akıcı olan savaşların yanı sıra artık Öfke modu ve yok edici bir Nihai saldırı kabiliyetine de sahipler. Savaş sırasında çevredeki bazı nesneleri yok edebilme olasılığı ve düşmanlara fıçı veya taş anıtlar fırlatma şansı da cabası! Savulun Romalılar ve diğer düşmanlar, Galyalılar geliyor! ÖZELLİKLER - Lutèce kasabasından dünyanın öbür ucuna kadar birbirinden güzel ve yeni seviyeler! - Aksiyon ve şaşırtmacalarla dolu bir olay örgüsü. - Savaş sırasında etkinleştirilebilen yeni bir Öfke modu... - ... ve her karakter için benzersiz bir Nihai saldırı. - Tokatlanmayı bekleyen yeni düşmanlar ve bölüm sonu canavarları! - Çevredeki belirli nesneleri yok edebilme yeteneği. - Çizgi romanlara sadık şekilde tasarlanmış mekân ve karakterler. - İş Birliğine Dayalı modda 2 oyuncuyla oynama imkânı. - Animasyonlu sahneler içeren özgün bir hikâye.