Excessive Trim
Skapa kaos i avlägsna jordbrukslandskap som en utomjording på droger med ett flygande tefat med motorsåg. Flyg som en joint-rökande utomjording i ett motorsågs-tefat då han terroriserar gårdar och hänsynslöst mejar ner boskapshjordar! Excessive Trim är ett vertikalt rullande slice 'em up-spel i pseudo-3D med svart, vit och röd pixelgrafik i tre toner. Ta kontrollen över ditt UFO med cirkulär sågklinga och försök att överleva medan du samlar in värdefulla löv. Utför rusher för att såga dig genom rader av skenande boskap, undvik jordbruksmaskiner, flyg mellan träd och stenformationer, såga ner arga bönder och mer! Tagga specifika dash points för bonuslöv. Hitta avlägsna butiker där du kan välja mellan uppgraderingar som kan ge dig mer hälsa eller multiplikatorer. Men se upp! Det finns alltid kompromisser. Överlev så länge du kan i en procedurellt genererad nivå-loop, försök att slå rekordpoäng och ändra din färgpalett för att anpassa upplevelsen.