DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters
Det sista ordet i fightingunderhållning - DEAD OR ALIVE 5 Last Round! Detta är en gratisversion med de flesta spellägena upplåsta. Endast ett fåtal karaktärer är dock spelbara och storyläget är låst. Köp DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters för att komma åt storyläget och karaktärer som DLC.