Circuit Superstars
CIRCUIT SUPERSTARS, yarış hayranları tarafından yarış hayranları için yapılan kuşbakışı yarı simülasyon bir yarış oyunudur. Oyun, iyi bir sürüş hissiyatına odaklanarak nesillerdir süregelen motor sporlarından ilham alıyor ve viraj çizgini mükemmelleştirmek için saatlerini harcatacak ustalaşması zor sürüş mekaniklerine sahip. Yarışmanın ve strateji üretmenin heyecanını hisset ve bir Circuit Superstar ol! HİSSİYATLI BİR YOL TUTUŞ MODELİ Başlangıç ve bitiş çizgilerinden geçerken lastiğin yola yapışmasını hisset ve frenlerini öttürerek ilk viraja gir! CAPCANLI KONUMLAR VE ÖZELLEŞTİRİLEBİLİR ARAÇLAR 15 capcanlı konumda bulunan 32 pistte, her biri farklı yol tutuş karakterine sahip 14 araçla yarış. Araba ve sürücü kaplamalarını, kasklarını ve zafer kutlamalarını özelleştir. PİT STOP STRATEJİSİ Lastik aşınması, yakıt tüketimi ve hasara yer veren Circuit Superstars'da pit stop stratejini yarış esnasında dinamik olarak belirleyebilecek misin? KENDİNE VE ARKADAŞLARINA EVDE MEYDAN OKU VEYA RAKİPLERİNLE ÇEVRİMİÇİ YARIŞ Haftalık Zamana Karşı Yarışlarda liderlik tablolarında zirveye yerleş, tek oyunculu modda 5 farklı yapay zekâ zorluğuna karşı mücadele et. Kendi yarış etkinliklerini ve turnuvalarını oluştur; ister yapay zekâya karşı oyna, ister yerel çok oyunculu modda arkadaşlarınla beraber oyna ya da dünyanın dört bir yanından en fazla 12 oyuncuyla özel olarak hazırlanmış çevrimiçi yarışlarda mücadele et!